Solglasögon på kvällen?

Jag skrattade gott när jag såg att C satte på sig solbrillor klockan 22 på kvällen i måndags.

Det är ju för fan mörkt ute!!!

Varför? JO! Det kallas för att laseroperera ögonen vilket betyder att det tar tid för ögonen att läka.
Mao, hon är just nu ganska ljuskänslig.

Stackare, glömde blunda när jag firade av den värsta blixten som finns, RAKT i hennes ögon.
Återstår att se ifall jag förlängde läkningsprocessen nu då...


Ser ni denna människa så vet ni VARFÖR hon har brillor.
Hon är en vänlig själ så var ej rädd min vän!


Liiiite gangsta är det nog allt och rätt kul.
Många som tittar en extra gång och skakar på huvudet.

Kommentarer
Postat av: C

Haha! ja, liite skumt ser d ut faktiskt :) Tänk att jag skulle bidra till att göra stan osäker..

2009-12-10 @ 22:09:22
Postat av: Pärlan

Det skulle du aaaaldrig...

2009-12-10 @ 22:20:28
URL: http://everydaystraight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0