REALISATION

Jag är officiellt rövknullad. Och munknullad. Och våldtagen.
Av vem? KUNDER!


Vad är det frågan om???!! Varför måste man ut och dra i plagg som besitter den magiska fägen rött som är lika med realisation?! Är det verkligen så spännande???


Har DU som KUND tänkt på MIG som råkar befinna mig mitt i skottelden? JAG som får plocka upp det DU slängde på golvet. JAG som får trängas bland 844 vilda människor som glömt hur man är civiliserad. JAG som får hänga ut alla 593 plagg DU provat. JAG som får RENSA provrummet eftersom DU inte "orkade" hänga ut det efter dig. Men du orkade hitta det ute i butiken eller?!


Jag är helt MATT efter alla dessa REA dagar. Det värsta är, att jag glömmer varje år hur det är denna tiden på året.
Allt jag vill göra nu är att sova... Tur att jag börjar 11 i morgon. Yey! Vilken lycka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0