Och jag hade kalas...

Herregud vad jag stressade runt för att jag skulle lyckas med mitt kalas. Jag hann med nöd och näppe handla på systemet. Lite extra chips i påsen och jag begav mig hemåt.


Köpte en pizza och lyssnade på radio vid mitt nya köksbord. Lugnet före stormen...
Självklart stressad som en get när jag insåg att jag inte var klar hemma.
Ett tips! Du MÅSTE inte moppa golvet INNAN du har fest. Det gjorde jag.
Dumt. Väldigt dumt. Gör det dagen efter festen.


Stressad med moppen i ena handen och skalaren i andra. Jag skulle laga jordärtskockssoppa och var tvungen att skala 5000 små jävla rötter!!!
Inga kläder på mig, inte klar i mitt hem och jag hade DEFINITIVT inte maten färdig. Den här kassa vanan måste upphöra. Allt i sista sekund.
Tack och LOV för att Z hjälpte mig. KÄRLEK!

Fina Z. TACK för en jättefin radio.
Nu kan jag lyssna på "Mammas nya kille" som jag typ aldrig hört...



Jo då! Jag kan nog fixa det LITE mysigt!



Köket var såklart mest populärt att hänga i.
Klart! Jag var ju där mest hela tiden!




Värdinnan hade kikat i Leilas kokbok.
Cupcakes! Inte ett dugg lika... Hade gjort för lite frosting
fast de var uppskattade! Smakade mumma.



Inte uppskattade av alla kanske...



Det hölls tal TILL mig. Jag grät en skvätt när talet var över,
lycklig över så fina vänner.



...



Vi stod i kö till...



HALTA LOTTAS!!!


Halta Lottas var grymt roligt! Det blir bäst när det är opretantiöst och man bara bestämmer sig för att ha kul. Det hade jag! Det var kakan på kexet, alltså en superb avslutning.
Tack åter en gång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så sjukt läcker i den snygga klänningen :)

2009-12-02 @ 09:21:16
Postat av: Johanna Winell

det var jag som skrev, mitt namn kom visst inte med :) puss på dig

2009-12-02 @ 09:22:14
Postat av: Pärlan

Jag älskar den! Hoppas på att jag hittar något fint nytt på utf.

Puss!

2009-12-02 @ 10:07:45
URL: http://everydaystraight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0