"Men jag är ju inte hård!"

Jobbade sent i lördags så festen jag var bjuden på var jag så klart sist av sällskapet att göra entre på.
Inget fel med det! Det var bara att plocka upp farten med de andra.

Jag missade även peppakakshus baket men fick vara med när det brann i ugnen i ett ivrigt lags husdelar. HA! Där fick de för att de inte väntade på mästerbakaren!

Lite senare vankades det dans i köket, så klart. Med på festen var två italienare vilka båda älskar kvinnor. Och JA, jag känner dem sen innan. Det var inga random italienare ska du veta!

D
, en utav dem, gillar att dansa och började dansa med mig. Till slut kände jag hans mjuka kön mot mitt lår.
Då tyckte jag att denna nära dans skulle upphöra.

- D, jag känner ditt kön mot mitt lår och det är INTE ok! jag puttar D lite ifrån mig.

- Men vaddå, det är ju inget sexuellt!

- Nej jag vet det men det känns lite lustigt förstår du!

- Men jag är ju inte ens HÅRD!
svarade D med en lättsam stämma.

Kunde inte låta bli att skratta lite trots att D menade lite allvar i det han sa.
Knäppa italienare!

Men du kära flicka som läser detta. Är mannen inte hård när han dansar med dig, är det inget sexuellt. Känns ju skönt att veta...
Och du MAN som läser detta. Skönt att veta att när du inte är hård är det inte sexuellt...

Kommentarer
Postat av: Lovalicious

haaaaaaaaahahahhaa, en kommentar jag ska komma ihåg.

2009-12-15 @ 08:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0