Janne Schaffer

En man som jag egentligen inte alls vet vem det är. Namnet säger mig inget... Mina arbetskamrater säger att han spelade med i "Electric Banana Band". Jaha!

Vet fortfarande inte!

Det är nämligen så att jag ska på julbord i morgon på ett ställe som heter Parken och underhållningen skall då levereras av JANNE SCHAFFER!!!

Men vad faaaan...! Ska vi, ett gäng ungdomar sitta och titta på en gammal gråhårig karl som plinkar på sin gitarr?!
Fantastiskt underhållning! Men VISST, jag har inga höga förväntningar alls. Jag ska äta gratis och kanske dansa en dans till modern disco dans så den där Janne kan slänga sig i väggen!


Janne mannen någon gång på 70-talet. Rätt cool...



Janne nuförtiden... Jag undrar jag...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0