Insikt

Fy fan vad jag har det bra!
  • Jag har ett hem
  • Jag har min familj
  • Jag har mina vänner
  • Jag blir mätt varje dag
  • Jag kan gömma mig inomhus om natten
  • Jag fryser inte
  • Jag har en skön säng, en stor en
  • Jag har saker att le åt
  • Jag har människor att krama
  • Jag har en varm jacka
  • Jag har varma skor
  • Jag har valmöjligheter
  • Jag har ett bra liv
Det finns de som inget har. Ingenting alls. Det är svårt att greppa när man har det så bra som du och jag har det. Att blunda är lättare än att se eller hur?! Borde vara tvärtom. Börja nu?

Kommentarer
Postat av: josefin

MYCKET bra uppdatering senaste dygnet! Uppskattas ska du veta! Och kloka å tänkvärda saker säger du också. kram

2009-12-21 @ 23:21:11
Postat av: Pärlan

Tack! Försöker komma ur min bloggkoma. Antar att lite bra tankar medföljer...

2009-12-21 @ 23:34:01
URL: http://everydaystraight.blogg.se/
Postat av: richefager.blogg.se

Bra där, du har HELT rätt min älskade Pärla!

Man tar för mycket för givet!

2009-12-23 @ 19:05:32
URL: http://richefager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0