Inga tända ljus i mitt lilla hus...

Ibland undrar jag vad som betyder mest. Mitt välmående eller andras. Jag är inte dum, jag FATTAR att det är mitt som ska hamna i mitt främsta fokus men så är det inte alltid.


Jag avskyr att jag är så lättpåverkad av andra. Av deras humör och uttryck. Det går att stänga av bara att jag har inte lärt mig hur man gör. Just nu är jag en svamp som bara suger in all skit och mår inte alls speciellt bra. Känner mig låg. Trist att jag inte hinner ta hand om mig själv.


Gillar inte alls denna period på året! ALLT handlar om att jobba vilket jag är SJUKT trött på! Dags för mig att fatta att tiden inte snurrar bakåt och att jag måste ta vara på livet som sker just nu. Är jag den enda?


Var tvungen att skriva av mig lite. Jag antar att det är det en blogg är till för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0