Fredagsfest med le job

Så det var dags för julbord. Detta hade jag gått och laddat inför, mötet med Janne.

Underhållningen var mindre upphetsande. Det var vi och två eller tre firmor till som valde att fira denna kväll på detta ljuvliga ställe.

 

Jag var spänd och förväntansfull över den stora gästen (som jag inte riktigt hade koll på vem det var) men när jag såg mannens huvud sticka fram bakom en vägg, blev jag eld och lågor.
Varför?! Jag hade nämligen en plan. En plan att få mig ett idolfoto av denne man. Och det fick jag minsann!

 

Det var även release fest för hiphop artisten J-son.

Vem är det?? Eller är det jag som är kärring?!


JANNE PÅ INGÅNG! Med guran i högsta hugg.


Janne spelar "Jag vill ha en egen måne"



Jag är VÄLDIGT exalterad över min idolbild. Tummen var ett måste!


Inte min arm dock. Han skrev sin autograf samt "Gud Jul" och "Rock On"

 

 

Summan av kvällen. Janne var inte den jag trodde, han var lite coolare. Sen är ett ställe, som Parken, INTE min grej

där det bara hänger 18-åringar på samt feta hiphopare "a´la LA".

 

Tack och hej!

 


Kommentarer
Postat av: IF

Gulligt par. Tänk vad ni 2 hade kunnat åstadkomma på musikhimlen.

2009-12-14 @ 18:03:03
Postat av: ?

vem e janne??? sorry ;)

2009-12-14 @ 22:08:30
URL: http://tannazen.blogg,se
Postat av: Pärlan

Janne Shaffer!

2009-12-14 @ 22:43:05
URL: http://everydaystraight.blogg.se/
Postat av: Anonym

??? Ja de e??

2009-12-20 @ 11:25:59
Postat av: Pärlan

Jag vet inte heller vem han är egentligen. Vi trissade upp hela grejen eftersom vi INTE visste vem gamlingen var!



NU vet jag dock att han är en duktig gitarrist som var mer verksam på 70/80-talet.

2009-12-20 @ 11:41:07
URL: http://everydaystraight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0