The cops

Ledig. Lovley!
Diskade som första aktivitet. Kul, verkligen.
MEN det är gjort och jag slipper kastrullerna i morgon.


Spännande morgon hade jag i alla fall!
Iförd pyjamas, fann jag på gatan en parkerad polisbil samt en ambulans. Där stod jag och försökte diskret att tjuvkika. Inte så lätt när man har en randig pyjamas på sig och bor på första våningsplan.
OHHH! Vad sker på min gata i stan?!
Drama? JA! Lite drama gör livet lite mer spännande.


Jag tänker att ett foto kan passa sig för bloggen så jag ställer mig i mitt sovrum där gardinen är fördragen.
Plockar fram min kassa kamera, hittar en glipa i gardinen och försöker vara diskret.
Detta är ju inte direkt sjysst att göra kanske men allt för lite spänning!


Ur porten rakt över gatan, kommer två ganska heta polismän ut eskorterandes på en gammal man som INTE har balansen med sig. Jag gissar på att stackaren har tagit till flaskan och ramlat i trappan eller något.
Sedan for de utan ens en BLICK mot mitt fönster. JAPP! Möjligt att jag kommer fixa ett jobb som paparazzo.

Det var inte mycket utrymme att spela på mellan gardin och träpanelen.


Jo då! Ganska stilig polisman och en stackars gammal man...

Kommentarer
Postat av: victoria

MJAO!

2009-12-03 @ 01:35:49
Postat av: victoria

nog hade hon allt velat byta ut gubben mot sig själv :)

2009-12-03 @ 01:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0