Bra början, kass mitten och ganska bra slut

Ledig en dag till!


Startade dagen men en härlig promenad. Hade på mig ullstrumpor, långärmad t-shirt under tjocktröja. Ullmössa, virad halsduk, vantar och varm jacka. Låter det som att jag var redo för vintern? OHJA! Fy FAN vad kallt det var ute!


Promenerade genom kyrkogården som ligger precis vid mig. Detta är en av min stads största kyrkogårdar samt vackraste. På sommaren är det den mest romantiska plats.. eller ja.
Det finns säkert mer romantiska ställen men om jag säger så här då!
Jag REKOMMENDERAR en flanering eller två i alla årstider.


Kom hem, var på topp. Lagade mat och bakade bröd. Jag veeeet.... Jag förvånade mig själv!
Duktig husfru utan make. Började kolla lite på film och sen!

* POFF *

Från ingenstans kom värken. Den där jävla mensvärken! Ni män har ingen ANING om vad vi kvinnor får stå ut med!
Satan! Dock hade jag bokat träningspass som var alldeles för sent att avboka.
Det var bara att pallra sig dit!


Detta är mitt favorit pass vill jag meddela. African Power Dance. Jag mår ALLTID psykiskt bra efter detta passet men idag... Jag ville bara döda alla och framför allt klockan! Hur mycket kan man längta ifrån något?!
Tillslut fri och trots värk samt mordtankar, mådde jag ganska bra.

En del av en vacker gravplats.


Har så klart fler bilder men det är ju inte första gången bloggen fuckar upp sig...
Jag blev så glad när jag tänkte på dig, kära läsare, att NU ska du få se vad jag såg idag. Snuvad på konfekten va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0