144 läsare?

Min bästaste bästis har en blogg. Vi började samtidigt han och jag, mest på skämt.
Han lade ner sin och jag fortsatte, med samma töntiga adress. "straight varje dag".
Vitsigt!

Nu dock har han startat en ny och PRECIS som jag länkar han via FB då det är ganska svårt att skaffa sig läsare från människor som man inte känner.

Han har just idag haft 144 läsare.
Hur många har jag haft?
8 stycken!

Peppande, verkligen. Men jag är inte bitter! Inte alls... Det jag skriver kan ju inte locka alla, inte sant?

Nyfiken? Läs här.
(R, här kanske du får ett par läsare till. GOD JUL min kära)

Kommentarer
Postat av: richefager.blogg.se

länken funkar ju inte min kära!

richefager.blogg.se



puss & god jul!

2009-12-25 @ 22:05:26
URL: http://richefager.blogg.se/
Postat av: josie

han kanske skriver mer om sina ligg? han har kanske fler ligg? du får tumma lite på integriteten darling. vad gör man inte för lite läsare? :)

2009-12-29 @ 01:35:12
Postat av: victoria

Visst är det konstigt det där med bloggläsare. vissa veckor har jag cirka 50 läsare per dag, och andra typ...15. tänk vad det skiftar!

2009-12-29 @ 21:19:56
URL: http://vicora.blogg.se/
Postat av: victoria

Visst är det konstigt det där med bloggläsare. vissa veckor har jag cirka 50 läsare per dag, och andra typ...15. tänk vad det skiftar!

2009-12-29 @ 21:19:58
URL: http://vicora.blogg.se/
Postat av: Christer

Gillar din blogg gumman..., den enda jag följer...

2010-01-02 @ 23:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0